فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی:

مهم‌ترین راه مقابله با استکبار حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی است

سردار عمومهدی گفت: در شرایط جنگ اقتصادی امروز، مهمترین راه مقابله با استکبار حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی است.
کد خبر: ۶۹۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 16September 2024

مهم‌ترین راه مقابله با استکبار حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در نشست تخصصی کارگروه رفع موانع تولید که با حضور مسئولین و متولیان استانی درخصوص مشکلات معادن استان برگزار شد، با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اظهار داشت: بایستی از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال بهره گفت.

وی رفع موانع تولید را موضوع اولویت دار دانست و افزود: سپاه و بسیج در سنگر جنگ اقتصادی که سال‌ها دشمن علیه ملت ایران تحمیل کرده است برای به حرکت درآمدن چرخ‌های تولید، بسیج در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال کمک به مدیران در این بخش با پای کار آوردن تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاست.

سردار عمومهدی افزود: آنچه که کار سپاه را از همه کار‌های اجرایی دیگر متفاوت می‌کند همین کار در رده‌های مختلف، و فرمان و فعالیت همه فرماندهان در کف میدان است.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی امروز، مهمترین راه مقابله با استکبار حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی است و خاطرنشان کرد: مردم شاه کلید اصلی برای تحقق شعار امسال هستند و بسیج از بطن همین مردم بوده که مصداق کامل تبدیل تهدید‌ها به فرصت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار